Bryllup

Den vigtigste fest i livet er dit bryllup. Ikke kun fordi det (i teorien) kun sker én gang, men på grund af temaet. Uanset hvilke farver og koncepter I vælger, så har alle bryllupper nemlig det samme tema: Kærlighed.

Dit bryllup fortjener det bedste

Hos Kælderen13 er det kærlighed der betyder mest, derfor gør vi altid en ekstra særlig indsats for at sikre, at bryllupsdagen bliver præcis hvad I drømmer om.

Vi er med hele vejen som en sparringspartner og kan stå for alt fra oppyntning og menu til DJ, fest og underholdning. Vil i transporteres med stil, har vi også to klassiske biler til bryllupskørsel.

Det er virkelig kun fantasien der sætter grænser, og med lokaler i hele København, finder vi de rammer der passer bedst til jer. Om det er på et slot med 4 retters menu, eller Great Gatsby stil i indre København. Vi sørger for, at drømmen går i opfyldelse og vi klarer det til alle budgetter.

Ved en bryllupsreception i København og omegn er der inkluderet gratis vin- og cocktail smagning, så vi er sikre på, at servere det I bedst kan lide.

Vi har en lang række bryllupslokaler i København, så vi skal nok kunne finde et sted som både brud og gom kan blive enige om.

Et bryllup er en helt særlig lejlighed og I er et helt unikt par. Derfor skræddersyr vi naturligvis arrangementet efter jeres ønsker, men det kunne for eksempel se sådan her ud:

Antal personer:
75 PAX – Vi kan stå for alt mellem 15 pers. Til 350 pers.
Ankomst og slut tidspunkt: 16:00-04:00 – Vi kan holde åbent indtil kl. 5, så hvis der skulle være nogle der vil feste videre efter 4, så fortsætter vi bare.

Forret:
Stor Charcuterie buffet af serrano skinke, chorizo pølse, fennikel salami, tapenader, oliven, trøffelchips og andre udvalgte specialiteter fra Nordens førende importør af Gastro varer: Gastro-Import. Serveret med hjemmebagt brød og olivenolie.

Hovedret:
2 forskellige typer kød; braiseret nakke af gris med bløde løg og svampe. Sprængt oksebryst, mørt og smagsfyldt glaseret i timiansauce. Serveret med ristede kartofler i brunet smør. Bagte beder i struktur med selleri og honning.

Hertil 2 forskellige salater; Grøntkål med qinoa, syltede løg og sennepsvinaigrette. Samt haricovert med ravigotte sennep og bacon crust.

Dessert:
Hjemmelavet, traditionel Tiramisu. Hertil kaffe & the, bailey og cognac.

Natmad:
Charcuterie med serrano skinke, chorizo pølse, fennikel salami, tapenade, oliven, trøffelchips mm. Serveret med hjemmebagt brød og olivenolie.

Drikkevarer:
Kl. 16:00: Velkomstdrink i Cava, Dominio De La Vega, serveret fra Champagne tårne.
Der serveres trøffelchips og blandet snacks til velkomst drinken. (Chips, Chokolade & nødder)
Fra kl. 16:00-04:30 vil der være fri bar i øl, vand og vin.
Kl. 22:00 udvider vi den frie bar til at indeholde cocktails og sjusser også.

Øl:
Nørrebro Bryghus Fadøl. Lokalt, økologisk bryggeri.
Vand: Coca-Cola, Cola Zero, Sprite, Lemon, Orange, Danskvand samt almindeligt isvand.
Vine: Rødvin: Traditione Rouge fra SydFrankrig. Hvidvin: Grüner Veltliner fra Østrig.
Almindelige ‘Sjusser’: Gin & Tonic, Rom & Cola, Vodka & Lemon, Whisky & Cola, m.fl.
Cocktails: I vælger selv hvilke cocktails I foretrækker. Det kunne f.eks. være Winter Breeze, Rhubarb & Red Roses eller Espresso Martini.

Underholdning:
Live Jazz band med trommer, kontrabassist og en trompetbassist.
DJ til at skabe den helt rigtige feststemning efter maden.

*Program:
16:00: Champagnetårn, Live Jazz, snacks og velkomst.
17:00: Bryllupskage.
17:45: Gæsterne bedes sætte sig til bords.
18:00: Forret serveres.
19:00: Hovedret serveres.
21:00: Dessert, kaffe & the serveres.
22:00: Baren udvides med sjusser & cocktails. DJ begynder fest musik.
24:00: Brudevals inden midnat.
01:00: Natmad.
05:00: Tak for i aften.

*Programmet er vejledende, da afvikleren vil sørge for at aftenen forløber bedst muligt. Dvs. hvis gæsterne er færdige med en ret hurtigere eller langsommere end forventet, tilpasser vi programmet efter hvad der passer bedst på aftenen.

I arrangementet er inkluderet: oppyntning af lokalet efter jeres ønsker, lokale fra 16-05, personale og afvikler, lys & lyd, selfiemaskine samt rengøring.

Vi har desuden projektor og mikrofoner til eventuelle taler og lignende.

Vi har rigtig mange steder at holde bryllup i København og vi håber, at vi kan få lov til at holde jeres. Vores mange festlokaler i København har dannet ramme om rigtig mange gode fester og rigtig mange magiske øjeblikke.

 

Et bryllup I kun skal nyde

Det er jeres store dag og det skal I have lov til at nyde. I skal have tid til at være sammen med jeres gæster, nyde maden og nyde hinanden.

Derfor har vi kun ansat de bedste afviklere i branchen, der forstår at få store events til at køre som smurt. De koordinerer personalet så tjenere, bartendere, musikere, DJs osv. ved præcis hvor og hvornår de skal være klar.

Afviklerne sørger også for at alt angående lokalet er perfekt, så I kan være sikre på at dekorationer, rengøring og alle de andre småting er ordnet uden at I har løftet en finger.